Left 4 Dead 3 leaked

Discussion in 'Other Games' started by Toxik, Jul 8, 2016.

  1. Toxik

    Toxik Moderator Contributor

    http://gamerant.com/left-4-dead-3-leak-112/

    Seeing as how the second was pretty much a copy paste of the first, while it was good it got boring pretty fast
    Hopefully they have some new, more interesting content in the third

     
    • Neat Neat x 1
  2. Cowboy Crow

    Cowboy Crow Australian Skial God Contributor

    Im kinda annoyed about this, mostly because L4D1-2 are pretty much left for dead (lol puns) but this games just gonna be the same thing, mindless zombie shooting that people will get sick of. In fact the zombie craze is pretty much over too, so if this is true, then this is just gonna be a huge waste of time and money for Valve. I also cant think of a single person on earth who asked for this, just a bunch of people who said they dont want it.
     
    • Agree Agree x 1
  3. shoo

    shoo Gaben's Own Aimbot Contributor

    Steam:

    agreed, never understood the love for the l4d series. boring games
     
    • Disagree Disagree x 1
  4. JayDee

    JayDee Gaben's Own Aimbot Contributor

    Steam:

    ye but it has the number 3 in it
    and thats like
    valves most hated number
    ohmygod
    this is huge
    half life 3 confimr
     
    • Agree Agree x 1
  5. ZillionDoe

    ZillionDoe Face-Melting F2Per

    Steam:

    I'm not going to believe this until it's OFFICIALLY confirmed by VALVE themselves.
     
  6. Cowboy Crow

    Cowboy Crow Australian Skial God Contributor

    Then I hope they OFFICIALLY confirm that they are not making it by VALVE. Am I the only one scared of tons of microtransactions in valve games now? Kinda seems to be part of any multiplayer valve game now.
     
  7. ZillionDoe

    ZillionDoe Face-Melting F2Per

    Steam:

    Like how they killed Team Fortress 2? Yeah, I suppose. They're hopping on the bandwagon of microtransaction, I mean crates and keys already existed in 3 games
     
  8. shoo

    shoo Gaben's Own Aimbot Contributor

    Steam:

    actually if its any way like it is in csgo i could give a shit. skins don't bother me at all.
     
    • Agree Agree x 1
  9. ZillionDoe

    ZillionDoe Face-Melting F2Per

    Steam:

    Yeah because who doesn't want Dragon-Lore AWP on l4d3?

    [​IMG]
     
  10. Blade D_Hero

    Blade D_Hero Trade Moderator Contributor

    Steam:

    That shit would be popping

    Those zombies would think a mythical beast of immense power is laying waste to them
     
  11. Toxik

    Toxik Moderator Contributor

    It's pretty boring when you play alone/with strangers, but playing with friends and especially with voice chat is a lot of fun
    I especially remember when the first one got flooded with mods, I'd join random servers and make huge boxes out of fences, we'd explore the whole maps and spawn tanks and witches to fight each other
     
    • Agree Agree x 1
  12. ToTeM

    ToTeM Gaben's Own Aimbot Contributor

    Steam:

    despite the oversaturation of zombie games i'd still welcome l4d3, just the thought of l4d2 feels somewhat still unique compared to all the zombie games, maybe its the levels or co op, but i still think of it as great fun, but also just the thought of a new valve game exites me
     
    • Like Like x 2
  13. Toxik

    Toxik Moderator Contributor

    Honestly I'd be infinitely more hyped about a new Portal game, but L4D usually got the right amount of difficulty with zombie hordes, where some other games just send waves after waves with limited ammo, which may be more realistic but usually kills the game for me because you can barely make it through half of it without dying 200 times
     
  14. JayDee

    JayDee Gaben's Own Aimbot Contributor

    Steam:

    i know its a shitty ass meme at this point but i could do some of those half life 3s